Stage in Madrid - Reisverslagen van Merle Huijbregts - WaarBenJij.nu Stage in Madrid - Reisverslagen van Merle Huijbregts - WaarBenJij.nu
Stage in Madrid

Ola!!

31 Augustus ben ik begonnen met stage lopen in Madrid. Ik loop stage op een Nederlandstalige school. Op deze school wordt Nederlands en Spaans gesproken.

Ik ga hier stage lopen tot en met 1 december, misschien gaat dit nog verandert worden naar 5 december. Ik verblijf in een Internationaal studentenhuis met 6 andere meiden.

In deze blog ga ik mijn reisverslagen maken, met mijn ervaringen die ik op doe in de stad en op mijn stage.

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2017

De laatste weken

04 Oktober 2017

Week 4 & 5

21 September 2017

Eerste weken in Madrid
Merle

Actief sinds 17 Sept. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4264

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2017 - 03 December 2017

Stage in Madrid

Landen bezocht: